Förslappad!!

När jag igår skrev som status på facebook att jag kände mig förslappad fick jag som kommentar av Emma.H att jag borde använda knipkulor vilket lät så jäkla roligt att jag blev alldeles full i skratt! Jag förstod ju såklart att hon bara ville skoja till det och vad jag egentligen menar är att jag har gått upp vid 12.30 varje dag och lullat runt i samma mysdress dag in och dag ut, legat i soffan och degat och blivit som en riktig soffpotatis! Det enda "vettiga" jag har gjort om dagarna är att ta mig ut till stallet och pyssla om min häst som vi fortfarande håller på att reda ut allergi på.... men visst är det skönt att vara ledig men satan vad lat man blir! Idag försökte Jonte och jag iallafall att styra upp våra liv lite genom att ta en promenad i solen på förmiddagen och därefter åkte vi ut till Vänge en sväng och blev bjudna på lite mat. Efter det brummade jag vidare till Björklinge och var i stallet tillsammans med mamma på kvällen och självklart så blev det varm choklad på gammalt vis hemma hos mamma efteråt, Love it :) Imorgon ska jag träffa Linnea på stan på eftermiddagen och tillsammans ska vi fixa några saker.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jaa men de va ju de första som dök upp i mitt huvud när jag läste ordet slapp...o ja..bara skojja! förstod va du menade..

2010-01-05 @ 13:47:52
URL: http://www.emma-helin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0