Hoffmaestro på Katalin!

Hoffmaestro var grymma på Katalin igår!!!! Jag och Emma tog plats längst framme vid scenen och rockade loss och skrek som ett par hysteriska tonårsbrudar :) Gissa om jag kommer ha tinnitus i en veckas tid framöver nu! Jag har nu gjort mitt första besök någonsin på Katalin. Jag och Jonte åkte dit lite innan och värmde upp med en öl och en drink, sen när Kalle och Emma kom så ställde vi oss i kö för att ta oss in till scenen och sen var det fullt ös medvetlös som gällde, fan vad dom röjde!

Jag har precis skjutsat Jonte till bussen, han åker till Mora och spelar match idag och jag ska ägna dagen åt städning, ridning och mys i Björklinge.


     
















Kommentarer
Postat av: Emma P

Ja det var riktigt roligt igår! Det måster vi göra om!! Kram

2010-01-24 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0