Mjukstart

Jag slutar alltid tidigt på måndagar och det är skönt att börja veckan med en mjukstart när det varit helg. Jag hade inte ens någon söndagsångest igår-Fantastiskt! Idag har jag tagit en sväng på stan med mamma efter jobbet och spanat in lite saker som ska köpas när lönen kommer! Mamma bjöd på hamburgare på mcdonalds och sen åkte vi till stallet, det var på sin plats med en mamma- och-Ida-dag :) Vi inväntar fortfarande det där förbaskade blodprovssvaren på Chili som fortfarande inte har kommit, men förhoppningsvis så ska det komma i veckan så jag ska vakta mobilen som en hök ifall att Anna ringer. Chili verkar iallafall må bra och är fortfarande pigg och glad så det är skönt. Nu ska jag ta en dusch och lite fika innan det är dags att gå och lägga sig. Imorgon ska vi ha planeringsdag med jobbet hela dagen och jag har hört rykten att det ska vara ett rejält dessertbord med en massa gott efter lunchen, det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0