Partybrud??

Det är typ tredje helgen i rad som jag är ute och festar nu men vad gör det om hundra år?? Igår var det återträff hemma hos Kenny tillsammans med brorsan och nyårsgänget och det kunde man ju inte tacka nej till så Emma och jag begav oss dit igår utan karlarna den här gången! Det gick ganska vilt till kan man säga men oj vad vi hade roligt, jag har t.o.m träningsvärk i magmusklerna efter skratt och dans hela natten lång. Efter en rolig förfest avslutade vi kvällen tillsammans på Flustret där vi släppte loss totalt till gamla godingar! I fredags så var ju jag och mamma hemma hos Bettan på lite tjejkväll och käkade räkor och pratade i timmar så man kan lugnt säga att jag har förlustat mig på hög nivå den här helgen och fått så att jag klarar mig ett tag framöver! Idag när jag hade kvicknat till lite så tog jag och Emma en promenad ner på stan för att bakisäta, skvallra och kolla bilder från gårdagen, mysigt. Det kan hända mycket tokigt på fyllan, jag lyckades b.l.a att skicka sms till fel person! Jag och Emma hamnade inte i samma taxi och jag skulle sms:a:
Vi ses på stan Pullan! men istället för att skicka det till Emma så hamnade det hos Älsklingen! Han måste ha trott att jag var dyngpackad! Då magen inte är som den brukar när man druckit alkohol och tryckt i sig en cupidosallad dagen efter så känner jag nu mig en aning illamående... Soffan lockar ganska mycket just nu! Jonte är på innebandymatch men eftersom vi har festat på varsit håll i helgen så ska vi unna oss lite söndagsmys tillsammans ikväll när han kommer hem.












Hemma hos Kenny blir det alltid bugg!


OBS att Emil har någons svettiga nylon-
strumpbyxor runt halsen!

   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Han fick en skada, så var tvungen att låta honom gå vidare till de evigt gröna ängarna i november förra året. Bara 7 år, supertråkigt!

2010-01-19 @ 06:46:49
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Jaa, men sånt är livet, antar jag.. Vad roligt att du tycker det! :)

2010-01-19 @ 16:33:55
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0