Sköna fredag!

Ännu en arbetsvecka har passerat, helgen är på ingång och jag har av någon anledning känt mig på topp i flera dagar, härlig känsla :) Jag har öppnat på jobbet 2 dagar i rad och då jag INTE är någon morgonmänniska så känner jag mig som ett lik när alarmet ringer på morgonen så gissa om jag ska unna mig välförtjänt sovmorgon imorgon! Idag tog jag en "Storkenfika" med Linnea på stan efter jobbet och efter det köpte jag med mig lite fredagsgott hem till mig och Jonte som nu har haft en skön hemmakväll med chips,dipp och Lets dance, och för att inte glömma den underbara massagen jag fick av Jonte när jag kom hem och nu känns mina spända axlar mycket bättre! Jag har drabbats av någon sockerkick i veckan då jag konstant varit sötsugen... var b.l.a tvungen att baka en sats chokladmuffins för att stilla begäret häromdagen och mammas mockarutor har plötsligt minskat väldigt fort :/ Imorgon ska jag, Jonte, Emma och Kalle till Katalin och se Hoffmaestro!!!!! Ska bli så grymt roligt! Och innan dess ska jag hinna med lite ridning ute i snön har jag tänkt.

Trevlig helg lovers! För er som inte känner till Hoffmaestro så bjuder jag här på ett litet smakprov!

http://www.youtube.com/watch?v=2pKCg6tCf5I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0