Spakväll+inspektion av Linneas lägenhet!

Idag har jag varit på "spakväll" med jobbet hemma hos en kollega i Salabacke. Jag gjorde för första gången i mitt liv en riktig ansiktsbehandling och mmm så skönt och avslappnande det var när någon annan rengjorde och smörjde fejjan på en :) Man fick även gnida in fötterna med värmande aloe vera kräm med liniment så nu doftar fötter och ansikte jättegott och jag är len som en babyrumpa :) När jag ändå befann mig i Salabacke och precis vid Lästmakargatan där Linnea flyttat in så passade jag på att besöka henne påvägen hem för att nyfiket spana in hennes nya lägenhet! Hon bjöd på gurk och morotsstavar med dipp som vi goffade i oss medans vi prövade nintendo wii, det var något helt främmande för mig, men kul! Fredagkvällen har nu susat förbi och nu väntar jag på att Jonte ska komma hem från innebandymatchen. Imorgon blir det enligt planer stallet på förmiddagen och lite Ikea+ annan shopping på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0