Äntligen lördag :)

Om några timmar kommer Jonte hem, åhhh så jag har saknat honom <3 Igår åkte jag ut till stallet direkt efter jobbet, plockade upp Matilda på stan och mamma och pappa i Björklinge och så åkte vi till Viksta. Jag red Chili på ridbanan och han var hur fin som helst! Sen åt vi kräftor och en massa annt gott hos Micke och Carina och pappa och Micke drack öl och Whiskey i mängder så att pappsen satt med gamnacke i baksätet när jag körde hem :) En väldigt trevlig kväll iallafall! Jag sov över hos mamma och pappa och idag har det varit en ganska slapp dag.... Ska ta och fixa lite i lägenheten nu innan Jonte kommer hem.


 Väldigt trevligt kräftmys hos familjen Höglund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0