Bad+Beachvolley!

Ännu en dag har tillbringats på stranden, underbart! Idag har jag, Jonte, Kalle och Kenny badat och spelat beachvolley ute i Fjällnora. Jag som är emot alla bollsporter tyckte faktiskt att det var riktigt roligt att köra med grabbarna och kan gott och väl tänka mig att göra om det snart igen :) På kvällen har jag varit ute i stallet och tagit hand om hästarna då familjen Höglund åkt till sommarstugan i Öregrund. Jag red ett lösgörande dressyrpass på ridbanan och Chili kändes riktigt fin. Väl hemma i stan igen så har jag och Jonte lagat köttfärssås och spaghetti och smällt i oss och nu kan man väl så gott som säga att dagen är slut. Nya äventyr väntar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0