Duktiga Chili <3

Äntligen satte jag den där efterlängtade dubbelnollan!!!! Skam den som ger sig, idag var Chili och jag dubbelnolla och kom 4:a i 110:n i Edsbro, superroligt! I 120 var det ackumulatorhoppning med joker och vi samlade ihop 57 poäng och klarade jokerhindret :) Det har varit en sjukt varm men lyckad dag och eftersom vi kom hem i skaplig tid så slängde jag mig i långsjön med huvudet före när vi kom hem, svalkande :) Nu blir det ett litet tävlingsuppehåll på några veckor så att både Chili och jag får ta ett break och samla nya krafter. Chili ska få en välförtjänt vilovecka nästa vecka när jag och Jonte åker till Rhodos, det är han guld värd när han har hoppat så bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0