Efterlängtat stallbesök :)

Som jag har längtat efter Chili hela veckan!!! Ikväll har jag varit i stallet och njutit av att mocka skit, borsta dammig häst och känna hästlukt igen :) Han har ju vilat och blivit lyxigt omhändertagen av mamma och pappa hela veckan så honom har det inte gott någon nöd på. Jag skrittade ut en liten sväng så att han fick röra på sig lite lagom till att börja med, sen får jag väl öka på succesivt men det är lugnt med tävlingar fram till mitten på augusti så vi kan trimma på i lagom takt. Jag har påbörjat uppackningen av kläder m.m men ska nog fortsätta imorgon, efter att bara ha sovit 3 timmar inatt och suttit som ett mähä på ett flygplan i 3 timmar och 40min så är man ganska sliten nu. Det ska bli grymt skönt att få sova i sin egen säng inatt utan att behöva somna till en dunkande bargata utanför fönstret!


                      <3   Fina Chili  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0