Fullspäckad dag!

Dagen började med att jag och Jonte gick upp i skaplig tid (kl 10), åt frukost och packade badkläder för att ge oss iväg till Björklinge för sol och bad! Vi svängde förbi Hemköp påvägen och köpte lite gott med oss och sen kom mamma och pappa förbi också med ännu mera godsaker i fikakorgen :) Så vi hade en väldigt trevlig dag tillsammans med sol, bad och en massa gott tilltugg! Me like! Väl hemma i stan igen så svidade jag om och cyklade ner på stan för en fika med Linnea! Vi drack varsin jordgubbssmothie och uppdaterade oss med senaste nytt så att tiden gick alldeles för fort! Dags att ge sig iväg till stallet där jag tog en skrittur ut tillsammans med Ninna. Idag har det verkligen varit fullt upp hela dagen men nu sitter jag här ensam medans Jonte är på stan och kollar på fotboll, vad ska man hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0