Hemmakväll

Fredag idag och ännu en dag närmare slutet på min semester- VILL INTE!!!! Jag har varit nere på stan mitt på dagen och mysfikat och snackat skit med Linnea, lika mysigt och trevligt som vanligt! Efter det åkte jag ut till Björklinge för att ge katt och hund mat och ta en promenad med Lita då mamma och pappa unnat sig en heldag i Stockholm. Därefter brummade jag vidare till Viksta och tog hand om Chili, red en sväng på vallen och nattade alla hästarna innan jag åkte hem. Nu är det mys med Jonte som gäller hela kvällen för imorgonbitti åker han till Santorini en vecka för att fira sin mamma som fyller 50 år, sakna :(



                                 <3  Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: emma p

Vilken fin bild på er!! :)

2010-07-24 @ 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0