Kortklippt!



  Tunnat ut och klippt ihop




 Riktigt kort och härligt i nacken





Jag studsade upp ur sängen redan kl 9 imorse och bokade en klipptid på nätet, trampade ner på stan och klippte mig kl 11. Känns jätteskönt att vara korhårig igen! När jag var klar hos frisören så gick jag och köpte present till en kompis och därefter träffade jag spontant på Sanna och Jonas som jag sällskapde och åt lunch med, riktigt trevligt! Efter det åkte jag och hälsade på lilla mormor som har flyttat till Svartbäcken, väldigt nära och bra! Blir mycket plättar med jordgubbssylt sen när hon har kommit iordning lite bättre :) Det är sjukt varmt idag så nu ska jag hålla mig inne en stund om jag ska orka åka ut till stallet senare ikväll. Det ska ridas och fixas inför morgondagen så jag blir kvar i Björklinge inatt.

Kommentarer
Postat av: Emma P

Va fin du blev i håret :)

2010-07-02 @ 17:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0