Ljuvligt!

Igår när man kom hem från tävlingen var det bara att slänga sig i duschen och svida om för att cykla iväg till Sandra på födelsedagsfest. Kvällen blev väldigt trevlig trots att jag kände mig trött. Efter några glas bål+ vin så piggade man på sig och kvällen avslutades på Platina. Idag har jag njutit av en dag på stranden. Jag, Jonte och en kompis till honom åkte iväg till Fjällnora och badade när vi hade kvicknat till, väldigt skönt! På kvällen har jag tagit en lagom ansträngande ridtur ut på Chili och nu har jag och Jonte precis sett "Farsan" som vi hyrde tidigare idag, riktigt bra! Jag njuter varenda sekund av att ha semester! Får se vad morgondagen har att bjuda på, underbart att bara ta dagen som den kommer.


  Sandra-Dagens födelsedagsbarn!



  3 galna brudar röjde järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0