Torsdag

Vilken skönhetssömn jag sov inatt! Vaknade pigg och utvilad, läste UNT i sängen och åt en god "svensk" frukost sådär vid 11.30 snåret, myyys. Sen var jag och Jonte duktiga och åkte iväg till sopstationen och slängde en massa tidningar och annat skit, tog en liten sväng förbi Gränby centrum och sen lagade jag köttfärsås och spaghetti, det är sällan jag står framför spisen men när jag väl gör det så blir det riktigt gott! På kvällen har jag varit i stallet och tagit en mysig ridtur. Mamma och pappa hade hyrt Snabba Cash som kändes mer än lockande att stanna kvar och titta på för andra gången men jag väntar på att Jonte ska komma hem så att vi kan hyra film och äta chips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0