Trött......

2 dagar har jag jobbat och jag känner mig som en extremt trött och sliten människa utan liv :( Det mesta beror nog på att jag inte vant mig ur "semestervanorna" än.... Känner mig som ett vrak när klockan ringer på morgonen. Det är också sjukt tomt hemma utan Jonte, speciellt på kvällen när man ska gå och lägga sig... Men på lördag kommer han hem så bara 4 dagar kvar att vara resänka nu :) Idag åkte jag hem till Emil efter jobbet och käkade pasta ost och skinksås på hans balkong :) Här gör man allt för att slippa laga mat själv! Svullade även lite gott fikabröd från Willys innan jag åkte hem och nu tänkte jag bege mig isäng, trött, mätt och belåten! Blev en stallfri dag och vilodag för Chili idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0