Vill verkligen inte.....

3 och en halv veckas underbar semster har svishat förbi i en rasande fart, vädret har varit fabulöst och jag har haft det så jäkla bra och nu är det dags att börja jobba igen, fasen så segt det känns :( Jag har varit och ridit idag, Chili kändes riktigt fin och vi börjar så smått att komma igång ordentligt igen. Efter stallet blev det grillad korv och hallonpaj hemma hos mamma och pappa, supergott. Nu återstår bara en dusch och lite fix innan det är dags för sängen. Imorgon ska jag vara duktig och trampa iväg på cykeln till jobbet (obs att det bara är till Polacksbacken och inte till Sunnersta) bara att hålla tummarna att jag inte får punka eller något annat påvägen..... Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0