Fjällnora!

Snacka om sommarvärme! Härligt att det äntligen är lite stekarväder :) Det blev till att gräva fram bikinin när jag kom hem från jobbet och så åkte  jag, Jonte och Kalle till Fjällnora på eftermiddagen och solade och badade fötterna, ljuvligt! Känns som en bra uppladdning inför midsommar också. Ser verkligen fram emot flera dagar på badstranden. För övrigt så har jag sagt glad sommar till barn och personal som idag gått på semester men själv ska jag jobba 3 dagar till nästa vecka innan det är min tur... Har pratat lite med chefen idag om hösten och det ser ut som att det kommer lösa sig ganska bra! Jag har tagit mig en "hästfri" dag idag så jag ska väl lägga mig mig raklång nu och inte göra ett dugg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0