Födelsedagsfest!

Igår gick traditionellt födelsedagsfirande av stapeln (några dagar i förväg) och i år med ännu flera gäster! Roligt att mina födelsedagskalas är så populära :) Dock är det inte lika roligt att ta hand om svinstian så blir när festen är slut men det är väl sånt man får ta med i beräkningarna, det var bara toalettpappret som akut tog slut och en systempåse som brändes fast på spisen, annars är lyan välbehållen och allt återställt! Tack alla underbara som kom igår med fina presenter och gjorde kvällen och natten så bra! Kvarglömda saker återfås mot beskrivning :)
Man mår ju som man förtjänar idag så Jonte fick komma med frukost på sängen för att jag inte orkade ta mig upp... Nu ska jag försöka styra upp mig själv då mamma och pappa snart kommer och hämtar mig för att ta en tripp till Hööks.


 
      Mmm kalaset kan börja :)









 
Emma och jag! Kärt återseende :)




        

                 Tååååårta!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0