Födelsedagsfirande!

Nu är min födelsedag snart slut för i år... Jag är ju som ett litet barn fortfarande som tycker att det är väldigt roligt att fylla år och bli uppvaktad fast man är 24 :) Mamma, pappa, mormor, Cattis, Christer och Viktor har varit här hela kvällen och gratulerat mig och en massa fina presenter har jag fått. Tårtan var supergod och kvällen har varit jättebra. Mest stolt är jag över Jonte som köpt världens snyggaste sandaler alldeles själv i födelsedagspresent åt mig, Va duktig du är älskling! Sen kommer jag även bli snyggast på tävlingsplatsen i min nya kavaj ;) Tack allihopa för gratulationer, fina presenter och ett Jäkla drag på festen i fredags! 1 år kvar tills 25 nu då, då jäklar blir det STOR fest!


  Mina kanonfina sandaler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0