"Hemmakväll"

Tack gud för att att den här dagen är över! Jag är helt slut! Vi har arrangerat sommarfest på jobbet i värmen så jag har sprungit som ett jihuu med det där leendet på läpparna hela dagen. Men vi fröknar fick en otroligt fin present av alla föräldrar som tack för terminen, ett jättefint kakfat som jag faktiskt gått och önskat mig! Så ikväll har jag tagit en välförtjänt stallfri dag och ska ha myshemmakväll och rå om mig själv. När Jonte åker iväg på träning ska jag gotta mig i det som finns under plasten på kakfatet och titta på Drömkåken som visas på 4:an, kan inte bli bättre :) Först blir det lite fotvård och invigning av nya nagelacket som jag fick av mamma igår!


   Fin present va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0