Intensiv helg...

Jag känner mig riktigt nöjd nu när söndagen snart är till ända. Jag har hunnit med riktigt mycket den här helgen och verkligen legat i! Idag åkte jag ut till Björklinge direkt efter frukosten och dammsög och tvättade bilen (ännu mera vuxenpoäng till mig!) Därefter åkte jag och mamma till stallet. Chili fick bli longerad idag, kanske inte det allra roligaste han vet men han var duktig och gjorde det han skulle. F.r.o.m imorgon ka vi trimma på som vanligt igen. Väl hemma i stan igen tog jag en dusch och gjorde mig iordning för att trampa ner på stan och träffa Therese. Vi satte oss på cafe 018 och käkade lite, det blev bakad potatis med skagenröra för min del. Vi pratade lite om sommaren och kom fram till att vi måste styra upp lite sol och bad framöver om det är fint väder för sen kommer vi inte att ses förrän i augusti :( lite tråkigt när vi precis börjat umgås... Känns däremot riktigt skönt att det bara är drygt 3 veckor kvar att jobba! Söndagsångesten är för tillfället enorm..... Vill också passa på att ge mig själv en guldstjärna för att jag cyklade hem från stan i ösregn! Liknade en dränkt katt när jag kom in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0