Meeting i Mariefred!

Solen lyser alltid i Mariefred! Även i år har vi haft tur med vädret och kunnat sola oss mellan klasserna, underbart :) Det är tredje året i rad som vi åker på Mariefreds sommarmeeting för att vi tycker att det är så trevliga tävlingar och vi kommer lätt tillbaka nästa år igen! Vi har haft en helmysig helg hela familjen och Chili har skött sig jättebra. Dock så har bommarna inte riktigt legat på min sida och jag är den ständiga 4felaren känns det som... Men i gårdagens 120 var han superfin och jag gjorde en kanonrunda så den är jag verkligen nöjd med! Dom andra skitpeten känns mest retliga och väldigt onödiga så nu peppar jag för att rida felfritt nästa gång och hoppas att "4felssvackan" går över...  Chili praktiskt taget älskade sin utebox som han fick stå i och fönstret som han tittade ut igenom hela tiden så jag fick slita loss honom därifrån när vi skulle åka hem, söta Chili. Han är så snäll och lättsam att ha med sig på meeting. Nu är jag hemma i stan igen och känner mig ganska sliten efter en hel helg borta. Det ska bli grymt skönt att få sova i sin egen säng inatt utan en snarkande pappa i samma rum!


  Chili stormtrivs med att kolla läget utanför fönstret!




  Pappa och Chili



 
   Jag känner mig fin i nya kavajen ;)



 Ompyssling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0