Morgonmys, grillning och Bio!

Jag och Jonte började lördagen med en riktig lyxfrukost! Åkte och köpte färska frallor och lyxade till det lite extra. Sen har vi varit sådär pyssliga som vi faktiskt kan vara ibland, gjort sånna där vuxensaker som att åka till sopstationen och slänga sopor, åka till Granngården och köpa hästfoder och handla mat på Willys, en massa vuxenpoäng till oss :) Runt 15 åkte jag ut till Björklinge och plockade med mig mamma till stallet igen. Tog en sväng ner på gräset idag och Chili kändes bra, har tagit det lite lugnt i 2 dagar sen han slog sig lite på bakbenet men det verkar inte alls vara någon fara så det är skönt. Åkte tillbaka hem till mamma och pappa sen där grillning väntade! Jonte kom och gjorde oss sällskap och till efterätt mumsade vi jordgubbar och glass så att magen nästan sprängdes,otroligt gott! På kvällen har jag och Jonte varit på bio och sett "Kommisarie Späck", den hade väl sina stunder men var kanske ingen tiopoängare direkt... men vi hade mysigt ändå och har framförallt haft en underbar dag TILLSAMMANS! Imorgon står biltvättning, ridning och lite fika på dagens schema.


                                   <3

      (Jag och Jonte på Liseberg förra sommaren)

Kommentarer
Postat av: Emma

åhhh vilket fiint kort på er!

2010-06-22 @ 20:40:00
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :) skulle du vilja hjälpa mig att välja skal till min ipod touch? Kolla i min blogg vilka skal jag ska välja mellan :D

jättetacksam om du hjälper mig :D

Kram linda

2010-06-22 @ 20:55:21
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0