Onsdag

Onsdagen har flytit på riktigt bra och efter jobbet slängde jag i mig lite snabbt käk och bytte om för att åka till stallet och vara med på kvällens hoppträning för Christine. Chili var lite seg till en början men kändes piggare på slutet när vi hoppade bana, då kom trycket och krutet tillbaka och han kändes riktigt fin! Han gör alltid sitt jobb och sitt yttersta på träning min duktiga Chiliponke. Nu ska vi ge honom lite b-vitamin och öka på maten lite så att han är pigg till helgen. Efter träningen körde jag snabbt hem för att hinna se slutet på "Strul", hur bra är inte den då?? Gammal svensk action när den är som bäst :) Förra veckan visade dom ju "Drömkåken" så nu har jag lyckats sett mina favoritfilmer två veckor i rad, me like! Imorgon blir det lite vilodag för Chili då jag har en del att fixa med under eftermiddagen/kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0