Shopping och mys med mamma!

Jag har haft lite att stå i dom senaste dagarna och igår var jag inte hemma förrän vid 23 och skulle då duscha och fixa innan jag kunde komma i säng, så det var lite trögt att gå upp imorse... Som tur var så hade jag hyffsat tidig dag på jobbet idag och hade bestämt träff med mamma på stan. Vi shoppade lite och åt varsin mjukglass medans vi satt och stirrade på folk på en parkbänk, väldigt underhållande faktiskt :) Jag shoppade ännu en söt liten tricotkjol och lite hudvårdsprodukter. På jobbet är det fullt ös medvetslös för tillfället då allt ska bli klart och hinnas med innan semestrar och sommarlov så imorgon väntar sommarfest.... Mamma och jag har varit i stallet tillsammans nu på kvällen och verkligen haft en mamma&Idadag :)



 Sådan mor sådan dotter!  Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0