Skogstur!

Det har varit en ganska slapp dag på jobbet idag faktiskt, skönt med tanke på hur stressigt det har varit dom senaste veckorna... Jag åkte till stallet vid 16 och kom precis hem, blev en lång visit :) Jag och Lisa red till skogen och tog en liten "upptäcktsfärd" på vägen tillbaka då jag kom på att jag inte har ridit ner till sjön sen förra sommaren. Även fast jag vet att Chili inte vill bada fossingarna så är det bara mysigt att stå där vid strandkanten och titta ut över vattnet. Så vi var säkert borta i 1,5 timme, härligt! Nu har jag slängt i mig några potatisbullar och funderar på att lata mig i soffan en stund. IMORGON är det en alldeles speciell dag.......



                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0