Storhandling!

Jag sitter här framför datorn och lyssnar på "Maybe were about to fall in love" med Tommy Nilsson, hade inte en aning om att det var han som sjöng den fantastiska låten :) Försöker varva ner lite efter min storhandling på egen hand på Gränby centrum...Jag är ju van att ha Jonte med mig som bär och jag plockar i men idag fick jag slita och släpa själv, tungt jobb för en ung kvinna efter en lång arbetsdag! Men nu är allt klappat och klart inför morgondagens kalas, känns skönt! Bara att börja ladda nu! Ska glo på tv och bara lata mig ikväll, känner faktiskt att jag är värd det efter den här stressiga veckan.


Kommer aldrig glömma när jag fick en haklapp
och en barnmatsburk i födelsedagspresent förra
året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0