Stressad....

AHHHHH vad mycket jag har att göra den här veckan! Skulle behöva dela mig själv i två delar eller göra en kloning av mig själv för att hinna med allt i livet just nu... Jag skulle bara vilja sitta rakt upp och ner, njuta och  bara vänta in semestern men den här månaden på året verkar vara den stressigaste av dom alla både jobbmässigt och privat. Det är väl bara att ta ett djupt andetag antar jag.... Igår stress städade jag hela lägenheten när jag kom hem från jobbet, svetten rann men fint blev det! På fredag vankas det födelsedagsfest här hemma som det ska handlas hem och fixas till, måste hem till mamma och pappa och sno morsans bålskål igen. Jag jobbar till 16 på fredag och kl 19 kommer inbjudna gäster, kommer jag hinna? Mina födelsedagsfester har ju blivit superlyckade varje år så varför skulle det inte bli det även i år? Nästa punkt på schemat blir att åka till stallet och hästryggen är nästan det enda stället jag riktigt kan koppla av på.... Jag ska nog lyckas ta mig igenom den här veckan också! Räknar ner dagarna till semester nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0