Tävling Märsta!

Idag har jag varit och tävlat i Märsta. Gick upp klockan 6 imorse eftersom tävlingen började kl 8, snacka om att man brinner för det man gör :) Red en klass idag, 110,  och Chili hoppade riktigt bra inne på banan men petade tyvär ett i omhoppningen. Måste faktiskt ge några guldstjärnor till Märsta ridklubbs enormt fina utebana och godsaker i cafeterian! Jag och mamma köpte nygjord raberberpaj med vaniljvisp efter att jag hade ridit, grymt gott! Sen rullade vi hemåt igen och var hemma i stallet lagom till lunch. Nu är det bara att ladda till Mariefred meetinget nästa helg, längtar! När jag kom hem till stan igen hade underbara Jonte moppat golven i hela lägenheten så att jag slapp göra det! Så vi åkte till Willys och handlade en massa gott och åkte hem igen och åt grillad kyckling, potatissallad och vitlöksbröd, jättemumsigt! Nu är Jonte på gymmet och själv ska jag slappa i soffan och käka ostbågar :)

   
                Finaste Chili Pepper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0