Uppdatering!

Jag har haft ett väldigt pressat tidsschema i helgen och tyvär inte haft någon tid att sätta mig vid datorn och blogga... Men nu måste jag bara få berätta om min underbara midsommar och kanske den bästa starten på en fantastisk sommar?! Midsommaraftonen har ni redan fått ta del av och som jag redan nämnt så var det ett klockrent firande ute i Vänge tilslammans med en massa galna och roliga människor. På midsommardagen åkte vi ut till Tomas i Risby för att tillbringa kvällen och natten där. Emma ställde upp som chaufför dit och jag gjorde mitt bästa för att agera kartläsare i framsätet, men ändå lyckades vi köra fel :/ Men fram kom vi till slut och då vankades det sill &potatis och grillat med tillbehör tillsammans med brorsan och hans gäng, sjukt trevligt. Efter det blev det 3-kamp med krocketturnering som avslut och nattens timmar tillbringade vi i en badtunna, hur mycket midsommarkänsla är inte det då?? Lätt det mysigaste jag gjort på länge! Midsommar SKA man ju fira någonstans ute på landet och självklart i onyktert tillstånd så vi snodde sovplatser allihopa och övernattde ute på virsan, mysigt! Tack alla underbara för en otroligt lyckad och rolig midsommar och tack vädergudarna för solen och värmen vi fick hela helgen :) Nu har jag bara 2 ynka arbetsdagar kvar att jobba innnan jag får semester!!!


Midsommardagen i Risby





       











      













Kommentarer
Postat av: Ida

Spola tillbaka bandet och ge mig förra årets midsommardag igen!!!

2010-12-07 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0