Vilken mysdag :)

Det har varit en riktigt trevlig tisdag det här! Vädret har varit underbart och jag fick sluta en timme tidigare från jobbet eftersom vi har det lite lugnare nu på sommaren, så jag var hemma redan vid 13.30 och då Kom Therese på besök :) Vi gick till Konsum och köpte en massa frukt och gjorde världens godaste fruktsallad som vi mumsade i oss, Me like! Nu kommer vi inte att träffas förrän i augusti... snyft... På kvällen har jag varit i Bemersberg och tränat för Tomas Hammar. Klart att man måste passa på och vara med när han är i krokarna :) Både jag och Chili var nog lite trötta sen helgen men vi kämpade på så att svetten rann! Nu är jag trött i rygg och axlar så ska ta en dusch och bege mig i säng! Bara 2 dagar kvar att jobba, sen är det MIDSOMMAR! Planer smids för fullt och allt är faktiskt klappat och klart och jag känner att läget är under kontroll! Känns skönt!



  Otroligt god fruktsallad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0