Åbo here we come!!!!

Idag smäller det!!! Det är äntligen lördagen den 13/3 och dags för Aronssons med besättning att ge sig iväg ut till havs på våran efterlängtade kryssning!! Kl 15.30 ska vi träffas på Terassen allihopa för att ta en cider/öl eller två innan bussen avgår kl 17.15 från Hjalmar Brantingstorg. Innan avfärd ska jag försöka hinna med att städa lite här hemma, benen ska rakas, naglarna ska målas, håret ska plattas, väskan ska packas och en lagom make up ska läggas. Så jag har lite att stå i här på förmiddagen! Sen är jag redo för att äta mig proppmätt vid smörgåsbordet, dricka goda drinkar och skaka rumpan tillsammans med mitt galna gäng på dansgolvet! Det här kommer verkligen bli 24 galna timmar ombord på Silja galaxy :) Jag återkommer med bilder och annat när jag är hemma igen! Ska vi riva hela haket,SÅKLART!

SKEPP OHÅJ!


Kommentarer
Postat av: Emma P

ja det blev en trevlig kryssning med mycket skratt!! Hoppas det har gått bra att jobba idag!! Kraaaam

2010-03-15 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0