Fika med en gammal vän!

Idag har jag fikat på stan tillsammans med min barndomskompis Emma som jag tyvär inte har haft kontakt med eller träffat på jättelänge, så det var verkligen på sin plats att träffas! Hon hade med sig sin lilla son Elias också som jag äntligen fick träffa på riktigt efter att bara sett honom på bilder, ett riktigt litet charmtroll :) Man hade ju hur mycket saker som helst att prata om när man inte setts på evigheter och man får nästan lite dåligt samvete när man tänker tillbaka på tiden som bara har sprungit ifrån en... Nu får det bli ändring på det och vi får hålla kontakten bättre! Vi har ju trots allt känt varandra sen kyrkans barntimmar! Man ska ta tillvara på sina vänner, jag är så glad för alla underbara jag har!




Kommentarer
Postat av: sophie

svar: i slutet av april

2010-03-31 @ 18:31:18
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0