Fina Chili

Jag har åkt på en liten förkylning som jag antagligen dragit med mig från kryssningen så jag har varit snörvlig, haft huvudvärk och inte riktigt varit på topp....dessutom har jag haft världens stressigaste dag på jobbet idag
:( men när jag åkte ut till Björklinge och fick mammas stuvade makaroner med korv och hoppa min fina häst så kändes allt mycket bättre! Nu är det tredje gången jag hoppar Chili sen uppehållet och han känns jättepigg och fräsh! Dom hade haft hoppträningar i ridhuset ikväll så då fick dom spara 5,5:an åt mig som jag och Chili glatt skuttade över! Det känns så bra att vara igång på riktigt igen! Jag kom hem precis lagom till Andra Avenyn och nu är det stordags för mig att gå och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0