"Förhäng" + After work!

Igår var brorsan, Kenny och Sanna här hemma på lite Förhäng innan kvällens After Work på Flustret! Vi drack lite vin och cider och snackade lite skit innan vi tog bussen ner på stan. Jag stressade dock som en tok hem från stan och hade andan i halsen när jag kom hem 15.55 och hade sagt till "gästerna" att dom skulle vara här vid 16! Jag gick på stan med mamma efter jobbet och tappade helt bort tiden på klockan... men då brorsan aldrig kan passa tider så var dom som tur var inte här förrän vid 16.30 så jag hann köra raggardusch och sminka mig i lugn och ro innan dom kom :) Kvällens After Work blev jättelyckad och med trevligt sällskap dansade vi och drack tidernas godaste shot som Emil bjöd på : Skånsk äppelkaka, och det var verkligen en otrolig smakupplevelse som man bara ville ha mer av! Sjukt god :) Imorse vaknade jag vid 10.15 och kände mig faktiskt ganska pigg, har skjutsat Jonte till innebandysamlingen och idag väntar en härlig ridtur i solen!






Kommentarer
Postat av: EA

Faan va snygg jag e....

2010-03-06 @ 14:40:44
Postat av: sophie

svar: Hej! Va kul :) Javisst är det Sandbro vi flyttar till :)

2010-03-06 @ 21:59:40
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: sophie

svar: Trevligt :) Han ska stå i en av uteboxarna :)

2010-03-07 @ 12:36:44
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0