Första hoppträningen!

Ikväll har jag och Chili varit med och hopptränat för Christine, våran första riktiga hoppträning sen slutet på oktober så det var nästan så att det var lite pirr i magen innan vi skulle bröja...Vi är ju lite ringrostiga både Chili och jag efter ett ganska långt träningsuppehåll. Vi tog det lite lagom lugnt och hoppade inte så jättehögt när det var första träningen men vi hoppade faktiskt en liten bana på slutet och jag hade fullt sjå att hålla mig kvar då Chili gjorde glädjeskutt och for efter hinderna :) Han tyckte minsann att det var riktigt kul att få hoppa igen, så det känns jättekul att han är så pigg och fräsh och Christine som inte sett oss på länge tyckte att han såg välriden ut vilket kändes väldigt roligt att höra! Sen att han blir lite lång och ofokuserad mellan hinderna är något vi får jobba vidare med och som kommer med tiden, det här är iallafall en början! Jag kom hem till dukat bord då underbara Jonte lagat pasta carbonara till sin utsvultna flickvän *kärlek* Jag har också tryckt i mig lite rulltårta och tittat på Andra Avenyn. Nu ska jag ta en dusch! Fan va bra det känns att vara igång igen, och vad taggad jag är tills jag kan tävla igen! Jag måste tacka gud för att Chili blev frisk och kan fortsätta sin karriär med mig på ryggen <3


                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0