Fredagsmys!

Det här är första helgen på länge som faktiskt är helt oplanerad. Men som jag har flängt runt på allt möjligt varje helg så känns det faktiskt ganska skönt att bara ta det lugnt och ägna lite tid med den man faktiskt bor ihop med, Jonte. Jag har faktiskt haft lite dåligt samvete över att jag inte varit lika mycket med honom den senaste tiden :( Så ikväll blev det Fredagsmys Ala Ida&Jonte. Vi åkte till Willys först och handlade en massa gott och sen blev det full fart hem för att laga Lövbiff, pommes frites och bearnaiesås då vi var hungriga som as! Nu ligger vi i soffan, Jonte med sin öl och jag med mina dumle och har precis tittat på "Solsidan" som alla pratat så gott om och fan va vi skrattade!! Det här behövde vi!

                        <3

Kommentarer
Postat av: Emma P

ÅÅ såå mysigt!! Va fina när är på bilden!! :)

2010-03-21 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0