Hudvudmassage!

Jag och Jonte tog en promenad ner på stan i det otroligt härliga vädret mitt på dagen, jag blev dock en aning blöt om fötterna då mina stövlar läcker och det var ganska blött på vissa ställen... Jag har jagat födelsedagspresent och mitt bland allt roligt inne på Stockhome så hittade jag en huvudmasseringsgrej som Jonte köpte, helt fantastiskt skön :) Vi tog en mysig fika på Storken också innan vi åkte hem *myspys*  Eftermiddagen har jag tillbringat ute i stallet tillsammans med mamma. Tog en härlig skrittur i alle'n först när det var så skönt väder och sen jobbade jag på som tusan i ridhuset så att svetten rann längs ryggen när jag var klar, nu jäklar ska jag vara ambitiös när jag har legat på latsidan ett tag! Nu tror jag att vi ska äta någon onyttig middag innan det är dags för "Millenium" kl 21!

 Skönt med massage i pallet :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Härdén

Den omtalade huvudmassagesaken!

2010-03-20 @ 22:46:12
URL: http://lisaharden.blogg.se/
Postat av: Emma P

Visst är den skön? Jag har också en sånt där grej :)

2010-03-21 @ 09:52:33
Postat av: Sätilaryttaren Emma

åh det finns inget bättre än huvudmassage =) Det var en smart människa som kom på det =D

2010-03-21 @ 09:54:23
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0