Jag blir så less....

.... när man vaknar av att det är snöstorm ute och att all snö som smält undan så fint nu har kommit tillbaka... Jag orkar inte mer!! Det var ju vår igår... Det är väl bara att nöta på dunjackan ett tag till känns det som, och jag som tvättade min vårjacka idag och trodde att jag skulle kunna använda den i veckan, det kan man ju bara glömma... Jag tog mig iallafall ut till Björklinge på dagen efter att jag hade städat och fejat klart här hemma. Ute i hagen står en snögubbe till häst som tycker att det är dags att komma in! Chili får stå och torka med ett fleecetäcke på i stallet innan vi går till ridhuset och tar dagens markarbetspass. Han börjar bli riktigt fin nu faktiskt. Efter stallet så blev det Köttfärsås och Spaghetti hemma hos mamma och pappa och jag fick beklaga mig över att jag är fruktansvärt less på snö nu... Öm i axlar och trött i benen så ska jag nu beklaga mig lite för Jonte också, lite massage skulle sitta på sin plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0