Old Times!!





OMG!! Den här gamla bilden hade min barndomskompis Emma rotat fram då hon hittat sin gamla kamera med minneskort i och lagt upp på facebook igår! Jag och Sanna är väl 19 bast, hade löshår båda två, hade suttit hemma i mitt rum på Ålidsvägen då man fortfarande bodde hemma och sitter nu vid busshålplatsen i Björklinge och väntar på "bondbussen" för att åka in till stan och röja järnet på "seven"! Det var tider det!! Vilka minnen man får när man ser sånna här gamla bilder på sig själv!


Kommentarer
Postat av: Emma p

Oj jag kände knappt igen er.. Va fina ni är!! Ett par riktiga party-pinglor!! :)

2010-03-21 @ 09:54:55
Postat av: Michelle

Gud så söt du va i långt hår Ida, du borde skaffa det igen!!!

2010-03-21 @ 15:35:01
URL: http://tavlingsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0