Onsdagsmys

Jag kom hem trött som ett as vid 18tiden idag efter en lång och intensiv dag på jobbet. Jag som aldrig kan säga nej tog åt mig stängningen för en kollega som var borta och har spenderat dagen bland en massa ungar utklädda till påskkärringar idag då vi hade påsklunch med diverse påskaktiviteter dagen till ära! Vore jag några år yngre skulle jag inte banga en sekund på att själv vara utklädd till påskkärring och springa runt och plinga på och tigga godis hos folk! Jag hoppas att påskharen lämnar ett stort påskägg till mig i år :) Nu är det bara en dag kvar att jobba, sen blir det 4 dagar ledigt, ska bli superskönt! Jag och Jonte har lagat spaghetti och köttfärssås som vi precis ätit ur våra "stekiga" pastatallrikar som vi fått av Kalle och Emma. Jag ska nu sträcka ut mig i soffan med en skål glass och invänta kvällens avnsitt av Andra Avenyn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0