Snart Fit For Fight!


  
Inte långt kvar tills vi är tillbaka på tävlingsbanan igen!
                               <3



I fredags hämtade vi äntligen ut Chilis cerum på apoteket, 17 sprutor ska vi ta på honom med jämna mellanrum fram till slutet på oktober. VeterinärAnna kom ut till stallet i eftermiddags och visade hur man gjorde med första sprutan (verkade inte alls invecklat utan busenkelt) och så passade vi på att vaccinera honom eftersom vi var tvugna att grundvaccinera så om 3 veckor ska han ha en till vaccination och sen är han fit for fight helt och hållet! Det är bara att tuta och köra sa Anna så det känns jätteskönt att vi nu har kommit så här långt! I förmiddags avverkade jag ännu ett dressyrpass för Sussie och Chili kändes jättefin idag. Efter det åkte jag hem till mamma och pappa och avnjöt pappas goda lövbiff med pommes frites och bearniesås innan det var dags att åka tillbaka till stallet för andra gången. Nu lyder helgen mot sitt slut och jag tänkte glo lite Wallanderfilm innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0