SOOOOOL!


                       

Det har varit underbart väder i flera dagar nu och man kan nästan inte tro att det är sant! Härligt takdropp, värmande sol och lite vårkänslor, finns det hopp om vår ändå?? Chili fick t.o.m gå utan täcke en timme i lördags och han ställde sig direkt i ett hörn och bara njöt! Igår när jag kom till stallet så stod det en ambulans parkerad mitt utanför stalldörren och då undrar man ju såklart vad det är som har hänt och vem som har råkat illa ut.. Det visade sig att en tjej i stallet hade ramlat av när hennes häst blivit rädd för snöraset från ridhustaket och gjort illa ryggen.. Så det finns vissa nackdelar med att all snö ska bort också... Jag hoppas att Chili (som mycket väl kan bli rädd för minsta lilla) håller sig i skinnet om det får för sig att rasa ner mer snö från ridhustaket när jag ska rida för jag har ingen lust att åka ambulans! Jag tog en liten sväng på stan eftersom jag slutade tidigt igår och kunde inte hålla shoppingfingrarna i styr så jag köpte en söt liten partyväska med nitar på som ska med på kryssningen i helgen! Jag är såååå taggad inför den här kryssningen så jag vill bara att det ska bli lördag nuuu så att vi kan komma iväg! Det ska bli galet roligt! 4 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0