Våffeldagen utan våfflor...

Jag är grymt besviken över att jag inte ätit några våfflor idag trots att det är våffeldagen, så jag och Jonte åkte lite halvdesperata till Ica Maxi efter att jag varit i stallet för att köpa oss ett våffeljärn! När vi kommer fram till hushållsavdelningen ser vi att det bara är "Icakortskunderna" som får betala 250 kr för ett våffeljärn medans vi andra som inte har nåt förbannat Ica kort får betala ordinarie pris 400 kr så då blev jag och Jonte lite snåla och åkte hem och stekte pannkakor istället! Vi passade även på att handla en massa käk när vi ända var i farten så nu har vi fyllt kyl och frys med en massa gott och är redo för fredagsmys imorgonkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0