Bad hairday....

Fy faaan vilken dålig hårdag jag har haft idag :( Plattade och stylade det som vanligt imorse men det fuckades till redan på promenaden ner till bussen eftersom det var så fuktigt ute och sen har det stått åt alla håll och vikt sig utåt hela dagen..SUCK! Har god lust att typ raka av mig hela håret sånna här dagar... Det har varit en ganska stressig och jopbbig dag på jobbet idag men när jag slutat så åkte jag ner på stan och fikade med Therese, en ny bekant genom jobbet, väldigt trevligt! Sen blev det en kvällsritt på Chili vid 19.30, otroligt skönt att man kan rida så sent nu och känna doften av sommar och ljumma vindar ute. Även en otrolig frihet att kunna ta bilen när man vill, och den går så bra! Hemma är det tomt då Jonte inte kommer hem förrän imorgonkväll :( Jag har gottat mig i leverpastjsmacka och kall oboy efter stallet och nu blir det en dusch innan jag lägger mig i en tom dubbelsäng... Lååång torsdag väntar imorgon...


                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0