Firat bilköp!

Satan vilken galet rolig kväll jag hade med tjejerna igår! Linnea kom hem till mig strax efter 17 och då tog vi en premiärtur med bilen till Ica maxi för att Linnea behövde ladda på sitt busskort. Sen korkade vi spontant upp Champagnen som Jonte fick i 25årspresent för nu skulle bilköpet firas minsann :) Sanna och Sofia kom vid 19 och tillsammans flummade vi oss som bara vi kan! När champagnen tagit slut gick vi in på Rom&Colan istället och skakade loss till Lady Gaga! Sen begav vi oss ner på stan för att som planerat sätta oss på Plock, men där var det i vanlig ordning dryg väntetid på att få ett bord så vi mötte upp brorsan och CA och gick tillsammans till Terassen och satte oss i stället. Jag har en grym träningsvärk i skrattmusklerna idag kan jag säga, herregud vad roligt vi hade igår :) Måste göras om snart! Idag jobbar Jonte och det är tråkväder så vad passar inte bättre än att jag nöter golven med dammsugaren :) I eftermiddag beger jag mig till Björklinge för hästfix inför morgondagen.


   Linnea testar huvudmassage!




  Champagnen är serverad! Skål!






  The Wild Girls!



    Brorsan visar hur en bordsduk/scarf
    lätt görs om till en turban :)
  


          Tack för en underbar kväll mina bästa!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Åååh ni verkar haft en riktigt bra kväll!! Härligt!!! Kram

2010-05-14 @ 12:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0