Förkyld...

Den mystiska huvudvärken som jag har haft har nu brytit ut i en förkylning... SUCK. Jag har hostat och snörvlat mig igenom hela måndagen och knaprat ipren och pumpat nässpray om vartannat.... Men en Pan pizza på det här så kanske man blir piggare :) Jag har precis kommit hem från stallet. Red Chili med graman idag, det är lättare att få ihop honom när jag ska göra byten och nu sitter dom klockrent! Han kändes riktigt lösgjord och fin på slutet. En liten tanke slog mig och mamma häromdagen att Chili kanske inte kommer tappa sin vinterpäls som han fortfarande inte har släppt och isåfall måste jag klippa honom ganska snart... Tänkte ringa och rådfråga Anna lite hur jag ska göra.
För övrigt så tycker jag att solen och vårvärmen kan komma tillbaka, 7 grader och mulet känns inte okej i mitten på maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0