Fredag!

Jag hade tidigt fredag på jobbet idag och har tillbringat eftermiddagen i stallet tillsammans med mamsen. På kvällen har mamma, pappa och även brorsan, Christopher och Kenny varit här och grattat Jonte. Vi har alltså goffat tårta för andra dagen i rad! Efter fikat mixtrade grabbarna med nya tv:n och fick efter mycket om och men igång den och sen blev det hockeykväll med chips och Rom&Cola! En köksstol och en pall får duga som tvbänk tills vidare... Jag som är så ointresserad av hockey som man kan bli tryckte in mig i soffan mellan grabbarna och drack en bacardi breezer :) Mycket mysig fredagkväll måste jag säga. Nu har gästerna precis åkt hem och jag har inte ens duschat eller packat till imorgon.... Jag och Jonte åker nämligen på en liten kortweekend till Stockholm över helgen och bor på hotell en natt. Så imorgon väntar shopping och god middag i huvudstaden, ska bli jättemysigt att komma iväg! Är åter igen på söndag! BYE BYE!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0