"Glassa"

Idag har jag "glassat" på en uteservering efter jobbet tillsammans med Sanna och Sandrorna, riktigt härligt! Vi fikade och snackade en massa skit. Sanna fick skänka mig en ipren då huvudvärken från i söndags fortfarande sitter kvar.. Jag som typ aldrig brukar ha huvudvärk har gått med spänningar i tinningen i 3 dagar nu, inge vidare... Men nu känns det bättre. Kvällen har jag tillbringat i stallet som vanligt och Chili kändes riktigt fin att rida idag. Kollade min mail precis och fick reda på att Marcusträningen på torsdag är inställd, åh vad besviken jag blev som gått och sett fram emot det... Nu är det liksom 2 veckor till tills nästa träning :( Och alla förbannade kvällsmöten vi har på jobbet krockar med träningarna så jag vet inte hur jag ska lösa allt.... Avslutar dagens inlägg med en stor SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0